כיף ביחד - ערכת פעילות לבתי ספר יסודיים . תכנית מסלול ירוק 10620

זמינות: קיים במלאי
₪0.00

תיאור


כיף ביחד - משחקי גיבוש והעצמה לילדים בגלאי בית ספר יסודי.

חינוך דרך משחוק, אימון בשיח, הקשבה ושיתופי פעולה.


מטרת הפעילות:
גיבוש כיתתי, שיתוף והקשבה, טיפוח חברויוח.


- תכנית 10620 מסלול ירוק.
 - הזמנות דרך תקציב יוזמות חינוכיות. 
 - לבית ספר יסודי, גלאי 6 - 12.

ערכת כיף ביחד

10 משחקי קופסא כיף ביחד  לכיתות ב- ו.
10 משחקי קלפים כיף ביחד   לכיתות ב-ו.

ערכת המשחקים רב פעמית, לכלל בית הספר.

הערכה תמוקם בחדר מורים / ספרייה ותהייה זמינה בכל זמן, שיעור או צורך. ניתן ליהנות מהפעילויות בשיעורי חינוך, פעילות בחצר, טיולים, שיעור חופשי או ביטול שיעור.

האתגרים של כיף ביחד

אתגרי מוח - שתפו את העולם בחכמה שלכם.
אתגרי לב - לשתף, להתרגש ולרגש.
אתגרי גוף - משימות, תחרויות ושיתופי פעולה.
אתגרי משחק - הוציאו את השחקן שבכם.
אתגרי דרך ארץ - תקשורת  טובה ומפרגנת.


עימדו באתגרים וצאו אלופים!


המצב היום

גילאי בית ספר יסודי הם גילאים קריטיים לבניית קשרים חברתיים, לבסס תחושת ביטחון עצמי וחברתי, איכות הקשרים החברתיים של הילדים והתקשורת השתנתה. החשיפה מתמדת למסכים ולטכנולוגיה מפחיתה מיומנויות בין-אישיות חיוניות כגון אמפתיה, הקשבה פעילה ותקשורת מילולית.

- התמכרות ובידוד דיגיטליים: זמן מסך עלול להוביל להתמכרות דיגיטלית. התמכרות זו עלולה לגרום לתחושת בידוד ומחסור בחוויות חברתיות.

 מה עלינו לעשות: עלינו לאזן בין אינטראקציות מקוונות ואינטראקציות לא מקוונות. חשוב לפתח אצל הדור הצעיר, מודעות עצמית ולחשוף אותם לפעילויות חברתיות מגוונות.


 הכירו את כיף ביחד.


 1. משימות, אתגרים ושיתופי פעולה. בכיף ביחד מגוון קלפי אתגרים,  קלפים אלו מכילים אתגרים מעוררי מחשבה המפעילים את המשתתפים לשיחה, הקשבה, פרגון שיתופי פעולה. 

 2. גיבוש כיתתי: דור האור נועד לטפח את היווצרות הכיתה. דרך האופי האינטראקטיבי של הפעילות, לתלמידים תהיה הזדמנות להתחבר עם חבריהם ברמה עמוקה יותר. על ידי שיתוף מחשבותיהם, רעיונותיהם וחוויותיהם, הם יבנו קשרים חזקים יותר, יפתחו כבוד הדדי וייצרו תחושת אחדות בתוך הקבוצה.

 3. חברויות חדשות: אחת התוצאות המדהימות של דור האור היא יצירת חברויות חדשות. כאשר התלמידים משתתפים בשיחות משמעותיות ומשתפים פעולה באתגרים, הם יגלו תחומי עניין משותפים, ערכים משותפים ונקודות מבט ייחודיות. פעילות זו מספקת פלטפורמה לתלמידים להתחבר עם אנשים בעלי דעות דומות ולבנות חברויות מתמשכות המשתרעות מעבר לכיתה.

 4. אישור משרד החינוך: תהיו בטוחים, דור אור היא פעילות מאושרת על ידי משרד החינוך. הוא עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של ערך חינוכי ורלוונטיות, ומבטיח שהתלמידים שלך ייהנו מחוויה משמעותית ומעשירה.

 5. סדרת כיף ביחד: סדרת המשחקים  כיף ביחד מורכבת ממשחק קופסא עם לוח ענק או חבילות אתגרים בגרסת קלפים בלבד ומשחק זיכרון מלא בהפתעות חינוכיות.

 בכל מפגש הציעו לקבוצה משחק שונה על מנת לשמור על הסקרנות ודינאמיות בתהליך האימוני לאורך זמן. ליצר כמה שיותר מפגשים מגוונים בתוכן ובחברי הקבוצה. 

למה לבחור בכיף ביחד?


 - 100% השתתפות  - הפעילויות בקבוצות קטנות, היוצרת 100% השתתפות של כל התלמידים באופן פעיל ואפקטיבי.

- הזדמנות ליצר קשרים חברתיים - התלמידים בונים אמון, אמפתיה והבנה. מערכות יחסים משמעותיות אלו לא רק משפרות את חווית הלמידה אלא גם יוצרות קהילה תומכת ומכילה בכיתה.

 - העצמת ילדים - כיף ביחד מעצים את הילדים בכך שהוא מספק להם סביבה בטוחה ותומכת לבטא את עצמם. באמצעות שיחות משמעותיות, התלמידים יפתחו ביטחון עצמי, מודעות עצמית ותחושת שייכות.

דינמיקה כיתתית מחוזקת: על ידי עיסוק בפעילות דור האור תתחזק הדינמיקה הכיתתית. התלמידים ילמדו להעריך ולכבד את נקודות המבט הייחודיות של זה, תוך טיפוח סביבת למידה חיובית ומכילה.

- השפעה מתמשכת: ההשפעה של כיף ביחד היא הרבה מעבר לפעילות עצמה. הקשרים שנוצרו והמיומנויות הנרכשות באמצעות התנסות זו ימשיכו להשפיע לטובה על חייהם האישיים והחברתיים של התלמידים.

הביאו את כיף ביחד לבתי הספר וצאו למסע מעצים של חיבור, צמיחה וידידות.

פעילות זו מאושרת על ידי משרד החינוך ונועדה להעצים את בני הנוער, הינה מומלצת לכל מחנך או רכז חברתי המבקש ליצור סביבת למידה חיובית ומשפיעה.

לקביעת פגישת חשיפה \ הזמנות ימית בלס – 0523433119

דגם: כיף-ביחד-ערכת-פעילות-לבתי-ספר-יסודיים-תכנית-מסלול-ירוק-1